Această politică reglementează condițiile de retur pentru produsele achiziționate prin magazinul online www.doarapa.ro, operat de S.C. 3Heads CLO S.R.L., cu sediul în Timișoara, Calea Șagului Nr. 55/A, cam. 2, Ap. 15, județul Timiș, România, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J35/2381/2013, având CUI RO32268681.
Conform legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014), clientul are dreptul de a returna produsele achiziționate online, fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
Returul este valabil pentru:
produse consumabile (mănuși, lavete, mopuri, soluții) – doar dacă sunt neutilizate, nedesfăcute și în ambalajul original
accesorii și alte produse non-consumabile – pot fi returnate chiar dacă au fost desfăcute, cu condiția să nu prezinte urme de uzură sau deteriorare
Produsele care nu îndeplinesc aceste condiții nu vor fi acceptate la retur.
Mănuși Raypath (față, corp, praf)
Lavete și lavete pentru mop
Prosoape și alte materiale textile
Soluții lichide sau cosmetice
Suplimente alimentare
Aceste produse sunt considerate consumabile și, odată folosite sau desigilate, nu mai pot fi reutilizate sau repuse în vânzare.
Accesoriile care nu sunt din materiale textile (ex. componente plastice sau metalice) pot fi returnate, cu condiția respectării termenilor generali de retur.
Aceste produse sunt considerate consumabile și nu pot fi revândute după deschidere.
Pentru a iniția un retur, clientul trebuie să urmeze pașii de mai jos:
Completează formularul de retur, menționând:
numărul comenzii
produsul/produselor returnate
motivul returului (opțional)
contul bancar pentru rambursarea sumei
Așteaptă confirmarea și instrucțiunile de retur din partea echipei DoarApă.
Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul este livrat greșit sau prezintă defecte.
Clientul are la dispoziție două opțiuni pentru expedierea returului:
Expedierea prin curier trimis de DoarApă
Echipa DoarApă trimite curierul la adresa menționată de client.
Se percepe o taxă fixă de 15 lei, pe care clientul o achită prin ordin de plată (OP), după ce primește datele firmei.
Expedierea prin curier ales de client
Clientul contactează direct compania de curierat preferată și face solicitarea de ridicare.
Taxa de transport este achitată integral de către client, conform politicii curierului ales.
După recepționarea și verificarea produsului returnat, suma achitată va fi rambursată în termen de maximum 14 zile calendaristice, prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.
Nu se rambursează:
costurile de livrare inițiale (dacă au fost aplicate)
comisioanele bancare sau de procesare (dacă există)
DoarApă nu oferă schimb direct de produse. Excepție: dacă produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte de fabricație, schimbul se realizează gratuit, iar echipa DoarApă se ocupă integral de procesul de înlocuire. Clientul are obligația de a ne semnala situația, iar noi vom organiza expedierea noului produs.
În cazul în care produsul primit este:
defect din fabricație
deteriorat în timpul transportului
diferit față de cel comandat
Clientul trebuie să notifice echipa DoarApă în termen de 48 de ore de la recepție, prin email la doarapa@contact.ro. Vom înlocui produsul sau vom rambursa suma integrală, fără costuri suplimentare pentru client.
Mai jos găsiți link către formularul de retur