Acestea reglementează condițiile de livrare a produselor comandate prin magazinul online www.doarapa.ro, operat de S.C. 3Heads CLO S.R.L., cu sediul în Timișoara, Calea Șagului Nr. 55/A, cam. 2, Ap. 15, județul Timiș, România, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J35/2381/2013, având CUI RO32268681.
Livrarea produselor se realizează exclusiv pe teritoriul României, prin următoarele metode:
Curier rapid GLS – livrare la adresă
Easybox Sameday – livrare în locker, cu ridicare flexibilă
Clientul poate selecta metoda preferată în momentul plasării comenzii.
Termenul estimat de livrare este de 1–3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În perioade aglomerate (sărbători, campanii promoționale), termenul poate fi extins, iar clientul va fi notificat prin email.
Pentru comenzile cu valoare totală sub 500 RON, se aplică un cost de livrare standard, afișat în coșul de cumpărături.
Pentru comenzile de 500 RON sau mai mult, livrarea este gratuită, indiferent de metoda aleasă.
Costurile de livrare sunt vizibile înainte de finalizarea comenzii și sunt incluse în factura emisă.
După plasarea comenzii, clientul va primi:
Email de confirmare a comenzii
Email cu factura fiscală
Email cu AWB-ul și linkul de urmărire a coletului
Clientul poate urmări statusul livrării direct din contul său sau prin linkul de tracking primit.
Comenzile plasate în weekend sau în zilele nelucrătoare vor fi procesate în prima zi lucrătoare următoare.
În cazul în care produsul nu poate fi livrat din motive independente de DoarApă (adresă incorectă, clientul nu răspunde etc.), comanda va fi returnată către noi. Clientul va fi contactat pentru reconfirmarea datelor și pentru reexpedierea coletului.
Dacă un client nu ridică comanda și aceasta se întoarce la DoarApă:
La prima reexpediere, clientul va fi rugat să efectueze plata în prealabil prin ordin de plată (OP) sau card, înainte de retrimiterea coletului.
Dacă aceeași comandă se întoarce la noi pentru a doua oară sau mai multe ori, reexpedierea va fi posibilă doar cu plata în prealabil prin OP/card, iar clientul va fi obligat să achite suplimentar o taxă fixă de 19 lei, reprezentând costurile administrative și de transport generate de livrările nereușite.
DoarApă își rezervă dreptul de a refuza procesarea unor comenzi ulterioare în cazul repetării situațiilor de neridicare.
La primirea coletului, clientul este rugat să verifice integritatea ambalajului. În cazul în care există deteriorări vizibile, se recomandă refuzarea coletului și contactarea imediată a echipei DoarApă.
Orice reclamație privind livrarea trebuie transmisă în maximum 48 de ore de la recepție, la adresa doarapa@contact.ro.